Saturday 11 May 2013

Button Badge Cool!



Assalamualaikum dan selamat sejahtera!

Button badge itu cool, bukan ? :) Ada beberapa orang bertuah sudah memiliki button badge Nazry Salam yang eksklusif, antaranya adalah para pembeli terawal novel terbaru saya, berjudul Lukisan Hati. Tahniah diucapkan! Bolehlah sambil baca buku sambil pakai button badge cool itu.

Buat pengetahuan semua, button badge Nazry Salam dihasilkan oleh Ifas-creative, iaitu sebuah syarikat yang mengeluarkan pelbagai barang merchandise seperti booklet, kemeja-T, kain rentang, dan stamp. Servisnya terbaik! Harga juga berpatutan. 

Ini adalah harga bagi seunit button badge berdasarkan jumlah tempahan:

Kuantiti 1-100 = RM 2.30
Kuantiti 101 - 300 = RM 2.00
Kuantiti 301-500 = RM 1.80
Kuantiti 501- 1000 = RM 1.50
Kuantiti 1001 ke atas = RM 1.30


Ini pula page Facebook rasmi Ifas-creative:

facebook.com/IfasCreative



Alhamdulillah, saya menyukai kualiti button badge Nazry Salam! Saya tidak sabar memberikan semuanya kepada para pembaca yang bertuah supaya mereka dapat memakainya dan meningkatkan tahap cool masing-masing. Yeah!

Novel terbaru saya, Lukisan Hati, bergambar intim bersama button badge eksklusif Nazry Salam!


Longgokan buku hasil karya saya bersama button badge cool!


Afiq Salam bergambar bersama Adik Aliff Shamsul Akmal yang memakai button badge Nazry Salam


Saya dan Afiq Salam bergambar bersama Zulhairy


Bagi mereka yang mahu memiliki button badge Nazry Salam yang eksklusif, teruskan ikuti perkembangan page Facebook saya, ya. Insya-Allah, saya akan adakan lagi giveaway dan peraduan dengan button badge itu sebagai salah satu hadiahnya. Stay tuned! :)

Sekian sahaja. Teruskan menyokong!

Wassalam.


1 comment:

cash loan said...

Halo, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau penggunaan kakitangan. Kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui Whats app +919205646839
mohanmendcompany01@gmail.com

BORANG PERMOHONAN PENCEGAHAN PINJAMAN
  ******************************
1) Nama Penuh:
  2) Jantina:
  3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
  4) Tempoh Pinjaman:
  5) Negara:
  6) Alamat Rumah:
  7) Nombor Mudah Alih:
  8) Nombor Faks:
  9) Pekerjaan:
10) Pendapatan Bulanan:
  11) Tarikh Gaji:
  12) Tujuan pinjaman:
  13) Di mana anda mendapat iklan pinjaman kami:
mohanmendcompany01@gmail.com