Monday 20 August 2012

Entri 11: Sedikit Kemaskini

Assalamualaikum.

Hadoi! Lamanya tidak menjenguk blog ini. Maaf kepada para followers yang menanti entri baru sejak Disember tahun lalu tetapi hanya kunjung tiba pada hari ini.

Namun, saya senyap bukannya tidak berisi, ya. Alhamdulillah, sejak entri terakhir di blog ini, saya sudah menerbitkan 2 novel grafik dan 3 novel. Satu lagi novel akan terbit dalam masa terdekat ini.

Mahu tahu apa karya-karya itu? Teruskan membaca!


1. Ali & Tuah: Sarang Empat Penjahat (Novel grafik bersama Afiq)



2. Komika: Ada Apa Dengan Komik? (Novel)



3. Misi 10A Plus (Novel grafik bersama Afiq)



4. Misi 8A The Novel (Novel ringan)



5. Kelab Pelajar Super (Novel) 


Insya-Allah, matlamat saya pada tahun 2012 ini adalah menerbitkan 10 buah buku. Doakan supaya saya berjaya mencapainya, ya!

Sekian sahaja. Terima kasih banyak diucapkan. Saya mengambil kesempatan ini bagi mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin. Semoga Allah menerima amalan kita semua.

Wassalam.

1 comment:

Husna Adnan said...

Teruskan usaha hingga berjaya! ^_^